22 Ocak 2017 Pazar

Did you miss me?

22.01.2017
- Did you miss me? -

Günlük tadında yazmayalı uzun zaman olmuş gibi hissediyorum şuan... 
Buraları çok özledim...


Sadece yazmayı da değil üstelik...
Mektup arkadaşım Lila'yı, kendisinde kendimi bulduğum Yalnızamaözgür'ü, biricik Aslıhan'ı, güzel adaşım Elif'i, sevgili Deep'i, blogger'ın baykuşu Bayan Hohori'yi, pek şeker Mayıs Yağmuru'nu, bahar kokulu tanrıça Persephone'yi okumayı da çok çok özledim.
Bitmeyen final haftası yapmışlar ne yazık ki...
Bu nedir yani?
Bir türlü rahat nefes alamadım!
Eğitim konusunda Finlandiya'yı örnek alsak ya, sınav derdi falan olmadan huzur dolu bir yaşam sürsek...
Neyse ki bir hafta öncesi itibari ile bütün sorumluluklarımdan kurtulmuş bulunmaktayım.
Ama bu satırları yazış sebebim başka.
Sıkı durun!
Canım Lila İstanbul'a geldiiiiiii...


Ben hala inanamıyorum! Şokta-dayım o.O
Onunla sıcacık bir kafede oturup sohbet etmeyi o kadar çok istiyordum ki...
Rabbim nasip etti. Şükürler olsun...
Hayatıma giren en talı insanlardan biri olduğu da tescillendi ♥
Buradan ona kocaman kocaman öpücükler yolluyor, ilerleyen zamanlarda tekrar tekrar tekrar görüşmeyi çok çok çok istiyorum.
Son zamanlarda Goblin'in yen bölümlerini beklerken çok karın ağrısı çektiğim oldu.


Neyse ki sonunda bitti,bittiğine üzüldüm ama bölümleri beklerken çok geriliyordum.
Bir daha asla diziler bitmeden başlamayacağımın sözünü de buradan vermiş olayım.
Son bölümü izleme fırsatım henüz olmadı ama bayağı büyük bir spoi yedim.
Acayip sinirliyim.
Bir de Sherlock bitti. Yılın en hüzünlü anlarıydı galiba...
Son bölümü izlerken ağlamamak için zor tuttum kendimi.

 
Gerçi final beni çok tatmin etmedi ama olsun...
Yalnızamaözgür'le birlikte izleyecektik bir de... ne yazık ki mümkün olmadı. Zaten final haftasındaydık ikimizde. Olsun başka dizilerde (final haftamıza da denk gelmezse) yapabiliriz öyle bir şey ♥
Daktilom sizlere ömür ne yazık ki...
 Kimin nazarı değdiyse kalabalıkların ortasında poposu kaşınsın emi ☺
Yılların eskitemediği kadim dostum bir günde hurdaya döndü, yanarım ona yanarım!
Şubatta da fotoğrafçılık kursuna yazılıyorum. Şak - şak 👏
Kendime (canon ae1 program) almak istiyorum.



Acaba aranızda analog fotoğraf makinesi kullanan var mı?
Bastırması falan zor oluyor mu?
Nadide fikirlerinize ihtiyacım var.
Şimdilik bu kadar ama söz arayı çok açmayacağım...
En kocaman sevgiler, en büyük öpücükler size ♥

16 yorum:

  1. Canım beniiim! Hala o kadar mutluyum ki seninle birlikte vakit geçirebildiğim için. İnşallah Rabbim tekrar tekrar nasip eder de yine bir araya gelebiliriz. :) Şimdiden özledim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim... Bendee, çok özledim ♥.♥

      Sil
  2. Hoşgeldin.Seni okumayı özlemiştim. :)
    Daktilona üzüldüüm. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ah bende ok üzgünüm ... ♥

      Sil
  3. İnstagramda gördüm kızkardeşlere de uğramış lila :)) şu sınavları kaldırsınlar nolur ya bende kurtulamıyorum. Şükür senin bitmiş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende gördüm ♥ Şükürler olsun ama kafayı yemek üzereydim neredeyse o.O

      Sil
  4. İyi ki döndün bende yazılarını okumayı özledim.. Bende yoktum finallerden dolayı geldiğimde gözüm aradı yeni yazını ama görememiştim :)) Demek sende final mağdurusun :))

    Bu arada benden çok cici bahsettiğin için teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok cicisin çünkü, ne demek ♥

      Sil
  5. Hoşgeldiiiin :) Valla özlemiştim bende yazılarını. Birde lila'nın blogunda da okudum, sende yazınca söylemek mübah oldu. Hafiften bir kıskanmadım değil buluşmanızı :) ehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gün gelir bizde buluşuruz canım benim, yeter ki nasipte olsun ♥ hoşbuldukkkkk ♥

      Sil
  6. (Her ismimi gördüğümde BENDEN BAHSEDİYOOROOOROROOR diye bağırdığım gerçeği)
    İzleriz izlemez olur muyuz gene izlenecek dizi/film listesi yaptım yıkılsın dünyaaa.
    Ya çok kıskandım hepiniz buluşmuşsunuz yeaaa (okuyucu ağlıyor)
    İyi zaman geçirdiğinize çok sevindim. Öpücüklerr.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha kıskanma kıskanma, İstanbul'a yolun düşerse bir telefon et yeter, seninle de harika zamanlar geçiririz ♥

      Sil
  7. Analog kullanmak bende çok istiyorum ve makinem de var ama bastırma olayı yüzünden gözüm yemiyor , acaba kendim öğrensem kendim yapamaz mıyım ki :D
    Daktilona olanlar çok kötü ben burda kötü oldum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sırf bastırma olayı için istiyorum, geçenlerde bir album buldum hep çocukluk fotoğraflarımın olduğu şimdi hiçbir şey elimde üzüyor beni ♥ Kendisi evde basanlarda var sanırım ama sadece siyah beyaz filmleri, emin de değilim tabi ♥

      Sil
  8. dönüş yapman ne güzeeeeel müzeyyeeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürleeeeeeeer deeeeep ♥

      Sil

Güzel yorumun için; kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...