Mim #1 // 2017'den Neler İstiyorsun?

MİM

O kadar çok 2017 postu attım ki artık 'Ya bir dur artık' diyebilirsiniz. 
Ama sevgili yalnızamaözgür beni mimlemişti. 2017'nin şu ilk gününde yazarsam tadından yenmez dedim. 
Sanki yarın finalleri olan ben değilmişim gibi hemde...
Ben 2017'den huzur istiyorum. 
Terör ve savaş bitsin.
İnsanlar üzülmesin, ağlamasın.
Kimse açlıktan ölmesin.
Anneleri, onlar daha çok para kazanır diye şu kış günü ayakkabısız, kıyafetsiz sokağa -dilenmeye- göndermesin çocuklarını.



Hayvanların değil silahların ve bombaların nesli tükensin istiyorum.
İçinde sevgi kırıntısı dahi taşımayan insanlar için başka bir gezegen keşfedelim, gönderelim onları oraya isterlerse gezegeni yok etsinler...
Barınaklarda ve yetimhanelerde her şey daha güzel olsun, hepsinin bir ailesi olsun.
Kayıplar daha az acıtsın, gidenler hemen unutulsun.
Daha iyi bir insan olmak istiyorum.
Sevgi dolu olmak ver herkesle sevgiyle paylaşmak...
Mutlu ve huzurlu olmak istiyorum. 
N'olur!


Bende yapmak isteyen herkesi mimliyorum ♥ Çok güzel bir mim çünkü. Aklınıza ne gelirse yazın :)) Sevgiyle ♥♥

Yorumlar

  1. Ben mimledim.
    Ben.
    BEN.

    Mim'i yaptığın için teşekkürler Elif. (okuyucu kalpler bırakıp gidiyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mimlediğin için benim teşekkür etmem gerekiyor asıl ♥.♥
      Kocaman öpüyorum :))

      Sil
  2. Çok güzel dilekler. Ortak beklentilerimiz bir yerde. İnşallah diyeceğim. Tutsunlar :)

    YanıtlaSil
  3. İnşallah hepsi olur. Olmasına ihtiyacımız var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ihtiyacımız var hem de ♥

      Sil
  4. Güzel dileklerine gönülden katılıyorum...

    YanıtlaSil
  5. ortak dualarımız var hepimizin daha güzel ve huzurlu günlere uyanabilmek duasıyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canlarım, inşallah ♥

      Sil
  6. Dileklerinin gerçekleşmesini canı gönülden istiyorum 🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Hohori, umarım hepimizin ki gerçek olur :))

      Sil
  7. Dileklerine tüm kalbimle katılıyorum. Sevgiyle geçirebileceğimiz mutlu, umutlu, huzurlu ve en önemlisi barış dolu bir yıl olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim, tek temennim bu ♥

      Sil
  8. Hepimizin hayalleri bunlar inşallah gerçekleşir. :)

    YanıtlaSil
  9. Insallah tum dileklerin, hayallerin, isteklerin gerceklesir, yuregi guzel insan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah güzel arkadaşım benim, inşallah hepimizin tüm güzel dilekleri kabul olsun ♥

      Sil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar