2 Aralık 2016 Cuma

Hayaller, Dilekler ve Hedefler

'MİM'
 2017'ye Doğru
Hayaller, Dilekler ve Hedefler

Pek sevgili Deeptone beni mim'lemiş. 👏 ♥  
Kendisinin birbirinden güzel cevaplarına da bir tıkla ulaşabilirsiniz. 
Çok çok çok teşekkür ettikten ve kocaman öpücüklerimi kendisine yolladıktan sonra hemen başlıyorum. :) 

1)Kimse mükemmel değildir ama yine de eksikleri düzeltmek mümkün. Huylu huyundan vazgeçmez mi dersin? Yoksa şu huyumu değiştirsem hiç fena olmaz mı? Nedir o huyun? 2017 için kendinde değiştirmek istediklerin neler?
Tembelim. Kolumu kaldırmaya üşeniyorum yahu. Bıraksalar evden hiç çıkmayacağım neredeyse. Bunu değiştirmeyi o kadar çok istiyorum ki. Umarım 2017 beni bu yönde değiştirir, daha sosyal daha aktif bir insana dönüşürüm. Sadece umuyorum şuan, eyleme geçmeye üşeniyorum da :D


2)Meşhur Alaaddin'in Sihirli Lambası oldu ya kucağına düştü. Ve tabi ki 3 dilek hakkı verdi. Dikkatli düşün, klavyenden çıkan her cümleyi gerçeğe dönüştürebilir. Ne dilerdin?
Dünyanın güzel (daha güzel bile diyemiyorum) bir yere dönüşmesini isterdim. Şu sıralar dünya üzerinde güzel olan hiçbir şey kalmadı çünkü... Tek dileğim bu...


3)Şimdi gerçek hayata dönüyoruz, evin, çocukların, kendin, kedin.. için yeni yılda neler yapmak var aklında? Şimdiden düşünelim ki, yeni yıl kapıda hazırlıksız yakalanmayalım :)
Aklımda bir kaç fikir var. Bir kitap taslağı hazırlamak istiyorum kendime. Tabii ki kendimi çok geliştirmem gerekli ve önümde çok uzun yıllar olacağını da tahmin ediyorum ama pes etmeye niyetim yok.  Ayrıca blogumla ilintili bir youtube kanalı açmak da istiyorum. Her şey nasip tabi ki...


4) Piyangodan büyük ikramiye çıksa hepimiz dünyayı gezeriz değil mi? Sen neler yapmak isterdin? Bir de şöyle düşün, o istediklerin için çok  para şart mı? Belki de değildir.
Benim çok para harcamamı gerektirecek planlarım ya da hayallerim olmadı hiç. Ananem her piyango alışında 'haydan gelen para huya gider ama olsun alalım bir tane' der. Zaten elimde çarçur olabilir, eş dost borç isteyecek falan... Ne bileyim tehlikeli işler bunlar. Aranız bozulur sonra. Ne gerek var. Hiç dokunmadan bağışlardım o parayı. Çocuklar için; hasta çocuklar için, engelli çocuklar için, aç çocuklar için, savaştaki çocuklar için... 


5) Para para para. Para harcamadan da gerçekleştirebileceğin hayallerin vardır elbet. Haydi onları da paylaş, bekliyoruz.
Genel kültür bakımından kendimi geliştirebilmek en büyük isteklerim arasında. Dinen eksiklerimi tamamlamak da ilk sıralarda yer alıyor. Kelebek vadisine gitmek istiyorum ama sanırım bunun için biraz para gerekebilir :) Güzel şeyler yazmak istiyorum. Güzel kısa filmler çekmek. Hayal gücümü genişletmek istiyorum. Biliyorum, çok şey istiyorum... ♥



2017 tüm güzelliği ile gelsin :))

Bende Yalnız Ama Özgür 'ü, Bir Sincabın Günlüğü 'nü, Blue Things 'i, biricik mektup arkadaşım Lila'nın Güncesi 'ni ve son olarak da Aslıhan'ın Dünyası 'nı mimliyorum. Sevgiyle kalın. ♥ ♥

18 yorum:

  1. Canim mektup arkadasiiim, insallah tum hayallerin, dileklerin gerceklesir. 🙏 Mim icin dee cok cok tesekkurler. En kisa zamanda donus yapacagim. ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ♥ Seninkileri okumak için sabırsızlanıyorum :))

      Sil
  2. İnşallah hayırlısı ile bütün dileklerin gerçekleşir :) mim içinde teşekkürler en kısa zamanda yapacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım, inşallah hepimizin ki gerçekleşir ♥

      Sil
  3. Eliiiff Eliiif Eliiif (okuyucu yazara kucak dolusu sevgi fırlatıyor) Mim'in açılımı nedir bu arada?
    Ay ilk kez mimlendim çok heyecanlıyım (okuyuccu gülüyor)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşaretlenmek anlamına geliyor. Gerçi tdk'ya göre kötü bir işaretlenme ama biz blog camiası olarak bunu göz ardı etmişiz herhalde ... Bende bilemedim şimdi :D

      Sil
  4. Elif beni mimlemiiiiş.Hemen yapıyorum,kokulu teşekkürler sana. :)

    YanıtlaSil
  5. ben de "dergiler" başlığına baksana dicektim zaten. izdiham sonra beğenmezsen başka dergiler de var iyi dergiler yani blogumda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım hepsine. Sıraya koydum, hepsinden alacağım bir kere en beğendiğime devam edeceğim inşallah :)) ♥

      Sil
  6. Ayyy senin hayallerini yerim :) Benimkini de bugün yapacağım. Çok çok öpücük :)

    YanıtlaSil
  7. bütün hayallerin tatlı işteeee amaaaaa sahiden de kim gerşekleştircek di mi şimdi hayalleri yaaaa tembellik tatlı bişi yaa dizi izlemek deee benceee :)

    YanıtlaSil
  8. Ah bende çok tembelim ya :D Hatta kuzenimle sürekli sınırsız uyku hayali kuruyoruz o derece :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke geceler daha uzun olsaydı :D Hayat çok güzel olurdu, değil mi? ♥

      Sil
  9. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen katıldım. Sizide bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin canım, en kısa zamanda ziyaretine geleceğim ♥

      Sil

Güzel yorumun için; kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...