8 Kasım 2016 Salı

Kelimeler Albayım Bazı Anlamlara Gelmiyor

Oğuz Atay
 Kelimeler, albayım, 
 bazı anlamlara gelmiyor.

Okumayı bile isteye ertelediğim bazı yazarlar var. Ya kitabına hakettiği değeri veremezsem diye korktuğum yazarlar... Cemal Süreya gibi... Atilla İlhan gibi...
Oğuz Atay gibi...
Sonunda bu korkumu yenerek gidip Oğuz Atay'ın Tutunamayanlarını aldım. Aldım almasına da elim bir türlü gitmedi o güzelim romana. Kızmayın, kızmayın... En kısa zamanda okuyacağım Tutunamayanları. Çok geç olmadan ben de hayatıma katacağım o kitabı. Ama ondan önce...




Ne mi yaptım?
Tabii ki okumayı erteleyerek okul kütüphanesinden 'Günlük' adlı eserini aldım, sevgili okur. Günlük Oğuz Atay'ın gerçek günlüğü.Roman olmadığı için daha rahattım alırken. Otobüste, metrobüste, vapurda okurum diye düşündüm. İnsanın okul yolu 6 saat olunca bir kitap bile bitebiliyor bazen. Dolayısıyla benim için okuma işi biraz daha kolaylaşmış oldu. Günlük, çoğunlukla diğer eserlerini yazma aşamalarını anlatıyor. Yazmayı düşündüğü şeyleri tüm çıplaklığıyla önümüze sermiş oluşu benim çok hoşuma gitti. Roman yazmaya hevesli olup yeni başlayacak arkadaşlar için ilham kaynağı olabilecek bir kitap. Bitmesine çok az bir şey kaldı. 
Araya başka bir kitap sıkıştırmazsam sıradaki kitap belli.
Hayırlısı...

10 yorum:

  1. okul yolu 6 saat neymiş beyaw :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldığım ilk tepki bu oluyor genelde :) Ama gerçekten altı saat... 3 saat gidiş, 3 saat de dönüş.

      Sil
  2. okul yolum dört saat diye kendimi yiyordum sustum! :) gerçekten yolda kitap okumak gibisi yok, hele kitabı evde unuttuysam bittim! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 saatte çok uzunmuş. Keşke 10 dk yolumuz olsa da kalan vakitleri de kütüphane de geçirsek ama nerede! :)) Hele kitabımın evde kaldığını düşünmek bile istemiyorum. O upuzun yol hayatta bitmek bilmez o.O ♥

      Sil
  3. ovuz atay çok iyi tabii. günlük güzel tutunamayanlar çok ağır zor kitap ama baksana "korkuyu beklerken" adlı kitabını okusana biiii süper süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem sen tavsiye ettin, o zaman 2017 listesine ekleniyor 'Korkuyu Beklerken' ♥ Hatta, önce onu mu okusam acaba 2017'yi beklemeden o.O

      Sil
  4. Bazı kitaplar zor,gerçekten zor.Ben sevememiştim tutunamayanlar'ı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevememekten korkuyorum galiba... Gerçekten zor bir kitap çünkü:))

      Sil
  5. Ben de bazı yazarlara, kitaplara, filmlere yapıyorum bunu. Yalnız değilmişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse ki, bende yalnızım zannediyordum hep ♥

      Sil

Güzel yorumun için; kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...