15 Kasım 2016 Salı

Sen Hala Derse Oturmadın Mı ?

Vizeye Dair 
Sen hala derse oturmadın mı?

Vize denince aklınıza nasıl oluyor da seyahate çıkmak, dünyayı dolaşmak falan geliyor?
Benim aklıma korku geliyor.
 Gerilim, aksiyon ve biraz da dram.
Hangi uyanık çıkmış da üniversitelerdeki dönem arası sınava vize demiş?
Hayır, yapılır mı bu öğrencilere?
"Bu çocuklar üniversiteli artık. Bunları sınava falan sokmayalım." diyeceğine...
Neymiş vizeyi geçemeyen finale giremezmiş, miş miş. 
Kendimizi bir yerlerden atalım diye uğraşıyorlar, bir şey değil bir gün biri çıkacak harbi atacak diye korkuyorum.



Yeni üniversiteli olanlara ve geçmişi anımsamak isteyenlere hatırlatalım.
Vize nedir?
Vize her genç adama fotokopici açma hayallerinin yanı sıra, 
her genç kıza da zengin koca, yakışıklı koca, 'sadece koca' hayalleri kurduran,
pek sevimsiz bir dönemdir.
Üniversite (mülteci kampı gibi) bir anda tanımadığınız tiplerle dolar.
Hani vizelere, finallere kadar okula uğramayıp sonra sizden notlarınızı isteyen o uyanık görünümlü yüzsüz tipler var ya...
İşte bu tipler, o tiplerdir.
Bu tipler yemekhaneyi, kütüphaneyi ve kafeteryayı fil sürüleri gibi doldururlar.
Asla oturacak yer, yiyecek yemek bulamazsınız.
Aman diyeyim vizelerden çok bu tiplere dikkat edin.
Vizeleri de sallayın gitsin.
Takılmayın, kasmayın o kadar.
Bütte geçersiniz.

17 yorum:

  1. Üniversiteye girmek isteyen biri olarak,sana bu yazın için teşekkür ederim.Gelecek için yardım ettin bana. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay inşallah hayal kırıklığına uğratmamışımdır seni o.O Gerekler bunlar ama. Bil yani :))

      Sil
  2. Bir Örgün Meselesi :)

    Ne diyim sınavlar insanı kel yapar... O hale getirtiyorlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Sadece kel yapmaz :)) Verem ve kanser de yapar ♥

      Sil
  3. ahaha nasıl okumalara doyamadıysam vize denilince benim aklıma ilk gelen ara dönem sınavı oluyor :))
    Valla içim fakir demek ki. Pasaport - vize falan düşünemiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendensin o zaman sende... Ruhumuza işlemiş fakirlik :))

      Sil
  4. evettt diyecek epeyce kişi olacaktır.:))

    YanıtlaSil
  5. Baktın büt de kurtarmıyor kısmet yaz okuluna deriz artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben derim demesine de babam pek diyemiyor, belertiyor hemen gözlerini :))

      Sil
  6. Tüm ögrenilere kolayliklar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi adına teşekkür ediyorum ben de :))

      Sil
  7. Fotokopici kuyrukları, yanmış kağıt kokusu ve sonun başlangıcı, the vizeler. :D

    YanıtlaSil
  8. Allah seni napmasın ne şeker anlattın yinesi :)

    YanıtlaSil
  9. Benim aklıma evlenmek geliyor :D :D blogumda ben de minik çaplı bir isyan ettim bu konuda :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda senin isyanını okumaya da geleceğim :))

      Sil

Güzel yorumun için; kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...