19 Kasım 2016 Cumartesi

Nostalji #1

Nostalji
Mektup Arkadaşı #1

Hola, sevgili okur,
Vizeleri başından savmış bir kız olarak yazıyorum bu satırları.
Mektup arkadaşım benden çok uzun zamandır bir mektup bekliyor.
Mektubunu çok uzun zaman önce yazmış olmama rağmen hala gönderemedim.
Ama söz, pazartesi göndereceğim.
Sen bu işe nasıl bakarsın bilmem ama arkadaşlarımdan biri eskaza mektup arkadaşım olduğunu duyarsa aramızda şu diyalog kesin geçiyor;


Mektup arkadaşın mı var yani?
- Evet
Neden ki? Anlamadım! (anladım ama başka bir yerimden diyor yani)
-Çünkü o sayfaları elinde tutmak paha biçilemez bir şey.
Nasıl, e-posta gönder işte. Ne uğraşıyorsun? 
-Uğraşmayı seviyorum. 
Tanımadığın biri için mi?
-Yahu, tanıyorum onu. On kişiyi koysunlar karşıma bul bakalım, hangisi senin mektup arkadaşın desinler, tanırım.
Yok artık! 
Nasıl güvendin ki?
 Ya sapık çıksaydı?
 Adresini vermişsin bir de!


Bu olumsuz sorular alıyor başını gidiyor. Bende o yüzden boşverdim artık. Ne düşünürlerse düşünsünler. Ben mutluyum halimden. Mektup beklemek kadar tatlı bir şey olamaz bir insanın hayatında. Bazen kokulu, bazen desenli kağıtlardan arkadaşını okumak, gülüşünü görmek satırlarda, kahkahasını hayal etmek, maddiyat kokmayan hediyeler almak...
Bunlar sadece mektup arkadaşlarına özel şeylerdir.
Hatta mektuplaşan insanlar da kendi içlerinde ikiye ayrılır.
Sadece ikinci grup tadını duyumsayabilir mektupların. 
Olumsuz yorumların aksine güzel şeyler duyduğum da oluyor. Bazı arkadaşlarım,
'Mektup arkadaşı nasıl bulunur?'
'Mektup nasıl hazırlanır?'
'Zarfa başka neler konulur?'
'Mektup nasıl gönderilir?'
gibi sorular soruyorlar bana. Bu soruların cevabını bloguma da yazmaya karar verdim.


Senin de aklında mektup arkadaşlığıyla ilgili sorular olabilir diye düşünerek sevgili okur, yukarıya 'Nostalji' butonunu ekliyorum. 
Sevgiyle,
Elif. 

31 yorum:

  1. Yabancı dilimizi geliştirmek için pen friend dediğimiz yabancı mektup arkadaşları olurdu. Benim hiç olmadı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hala var... Mektup arası biraz uzun olduğundan çok faydalı olduğunu düşünmüyorum, ama çok eğlenceli olduğu kesin ♥ :)

      Sil
  2. Ya mektup arkadasligi ne kadar da guzel bir sey. Benim de eskiden vardi. Keske su anda da bir tane olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, muhteşem bir şey... :)) Hiç ummadığın bir anda karşına çıkıverdim ama ben varım ya işte ♥

      Sil
  3. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz için teşekkür ederim, en kısa zamanda ziyarete geleceğim ♥

      Sil
  4. Mektup arkadaşlığı gerçekten çok değerli bir şey. Benim de eskiden vardı yurtdışında yaşayan Türk bir kızdı kendisi ailesi, okulu, arkadaşları hatta sevgililerinden bahsederdik birbirimize. Mektuplarımız sayfalarca olurdu hatta ve haftalarca beklememize rağmen hiç bozulmamıştı dostluğumuz. Yıllar sonra o erasmusla dünyayı gezip bana kart atmaya başladı bir zaman sonra da adresini kaybettim. O bile yıkımdı benim için. Boş ver gerçekten kimin ne dediğini mektup arkadaşlığı gibisi yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar güzel bir anı ♥ Keşke hiç kopmasaydınız ama hayat bu, hepimizi başka yönlere savuruyor... Belli mi olur bir gün yollarınız yine kesişir belki ♥ :)

      Sil
  5. Çok severdim eskiden mektuplaşmayı. Artık mektup arkadaşlarım yok ama benim :/ Kıskandım yahu mini mini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanma canım benim, yine olur ♥

      Sil
  6. mektup almakta göndermekte çok güzeldir ya.Bir ara benimde vardı mektup arkadaşım sonra o yurt dışına gidince koptuk.Hele bir de içine fazladan bir şeyler eklenirse tadından yenmez oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok şeker oluyor hem de, ben en çok el yapımı hediyeleri seviyorum ♥ En değerli hediyeler onlar benim için :))

      Sil
  7. Bloğunuz çok güzelmiş gerçekten. Kendimi çok güzel bir yerde hissettim bu blogta. Bu ayrıcalığı tanımama yardım ettiğiniz için teşekkür ederim <3 :) Bloğunuzu takipe aldım. Bende beklerim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, çok teşekkür ederim güzelim benim, hoş geldin, ne güzel yaptın da geldin :))

      Sil
  8. İnternetten başka ülkeden bulsam nasıl olur dersiniz,japon mektup arkadaşı?Ama gerçek mektup göndermeye benzemez tabii.Yazınız gülümseyerek ve su içer gibi okudum.Harikaydı! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :)) Bence çok güzel olur... Çok güzel bir site olan (sadece kartpostal gönderimi yapılıyor) postcrossing'i tavsiye edebilirim yurtdışı için :)) Yok mektup daha eğlenceli olur diye düşünüyorsan Instagram'dan #snailmail diye aratarak profillerde göz gezdirebilirsin ♥ Sevgiyle ♥ ♥

      Sil
  9. ne güzel anlatmışsın. o nostarji :) yerinde mi var mektup bilgisiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel değil mi :)) 'Belki ben yanlış anlamış olabilirim ama benim mektup bilgilerimi istiyor olabilir misin acaba? :))' Eğer öyle değilse mektuplaşmakla ilgili yazmaya devam edeceğim postlar halinde :)) ♥

      Sil
  10. baaaaak ama son yazısımaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. son yazımda seni tanıttım diyom ki yaaaa :)

      Sil
    2. Ayy inanmıyorum, ancak bu kadar yanlış anlayabilirdim :D Yorumunu okuyunca sesli güldüm ♥ Hemen geliyorum :D

      Sil
  11. Mektuplasmak kadar guzeli ve özeli var mı.. Bu arada blogunu takibe aldım bana da bekliyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok tabii ki :)) En kısa zamanda ziyaret edeceğim ♥

      Sil
  12. bu arada sormak istedim , fazladan 1 mektup arkadaşı daha ister misin ? ben benimkini kaybettim de :)

    YanıtlaSil
  13. baksanaaaa, yalnız ve özgürdeki yorumlarımaaa, dün söledim ben onaaa, senin adresini verdim, elife gitsene sevcen dedim yaaa, geldi sanaaaa ya senin de onu sevceğini biliyoduum, ne şeker yazııyo ve yorumluyo di miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet baktım. Blogunu da instasını da takibe aldım. En az senin kadar tatlı ve içten Deep ♥ ♥ ♥ Bence sen blog dünyasının duayenisin :D

      Sil
    2. biliyom instada da yorum yaptın onaaa :) sensin duayen sana benzer :)

      Sil
    3. Haha olur mu canısı bayağı besbelli sensin işte ♥.♥

      Sil
  14. Mektup arkadaşı çok iyimiş. Ben severim yaa. Hiç sormam neden diye.. İyi yapmışsın der geçerim. İyi ki yapmışsın.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kocaman teşekkür ederim o zaman ♥

      Sil

Güzel yorumun için; kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...