Öncesi De Vardı, Sonrası Da Olur

01.11.16
Bundan öncesi de vardı
Sonrası da olur

Okuduğunuz bir kitaba ara verir ve bir rafa kaldırırsınız ya hani...
Aranın ardından elinize aldığınızda okuduğunuz her şey çok uzak çok anlamsız gelir.
Kafanız karışır, ne yapacağınızı bilemezsiniz...
Bunlar kimdi? Burası neresiydi? Neler olmuştu?
Aynen öyle hissediyorum işte.


Eski blogumdan sonra burada biraz garip hissettim kendimi.
Nerede kalmıştım? Nereden devam etmem gerek bir türlü karar veremedim.
Olsun.
Çabuk alışırım ben.
Yazmak nefes almak gibidir çünkü...
Yazarken olmak istediğim yerdeyim.









Yorumlar

  1. piki bakalım :) hoş başladın ama zarif gidiyooon :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ♥.♥ Sen daha zarifsin bence Deep, bu posta kadar gelmişsin, benim senin arşivinin tümünü incelemem biraz zor olacak gibi :)) Ama elimden gelenin en iyisini yapacağım, söz. ♥

      Sil
  2. Yazmak nefes almak gibidir çünkü..
    Daha ne olsun :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Güzel yorumun için kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Popüler Yayınlar