8 Kasım 2016 Salı

2017 // Bi' Liste

2017 / Bi' Liste
Yalnız burada acayip güzel kitap okunur.

Fark ettim ki bir sürü kitap blogu var. (bunu fark etmem için dahi olmama falan gerek yok, hatta fark etmeme de gerek yok ya, neyse...) Hepsi de öyle güzel kitaplar okuyup, öyle cici yorumlar yapıyorlar ki insanın canı çekiyor. Bende onlarda gördüğüm tavsiyeler üzerine kendime bir '2017 listesi' hazırlamaya karar verdim. Umarım sizin içinde faydalı olur...

1. Beş Sevim Apartmanı - Mine Söğüt

Neden?
Çünkü "bugüne kadar kimse mezarlığa kendi ayaklarıyla gitmedi.." alıntısı beni benden aldı.



2. Daire 16 - Adam Nevill

Neden?
Çünkü yazarımızdan 'Edgar Allan Poe geleneğiyle Stephen King'in tarzını birleştiren yeni bir yetenek!' olarak bahsediliyor.




3. Deli Kadın Hikayeleri - Mine Söğüt

Neden?
Çünkü bu; kalemini zehire, kana, cinnete, ölüme ve hayata aynı lezzetle batıran bir yazardan unutulmayacak yirmi bir delilik hikâyesi...


4. Gabriel Garcia Marquez - Kırmızı Pazartesi

Neden?
Çünkü Kırmızı Pazartesi, işleneceğini herkesin bildiği ancak engel olmak için kimsenin bir şey yapmadığı bir cinayeti anlatıyor.


5. Mario Levi - Bu Oyunda Gitmek Vardı

Neden?
Bilemiyorum. 
Gitmeleri sevdiğim içindir belki...


Küçük bir not: Liste sürekli olarak yenilenmeye devam edecektir.


6 yorum:

  1. güzel kitaplar mış ilgi çekici :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok beğendim. Umarım okuduktan sonra hayal kırıklığına uğramam. :)) Bazen beklentiler üzüyor çünkü ...
      Tatlış yorumların için kocaman öpüyorum ♥

      Sil
  2. listede ki kitaplar çok güzel fakat giftler tüyler ürperten cinsten :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapların isimleri bana bu gifleri hatırlattı hep. Kitapları da gifler kadar çok severim inşallah :))

      Sil
  3. 1. sırada ki kitabı alıntıyı görünce ben bile merak ettim eğer listem biraz azalırsa benim listeme de dahil edeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin, zaten çok ince tadımlık bir kitap olduğunu duydum, belki birlikte okuma fırsatı bulur ve hakkında yorumlaşabiliriz bile... Sevgiyle ♥

      Sil

Güzel yorumun için; kokulu öpücükler, sevgili okuyucu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...